Pagini

marți, 29 aprilie 2014

La mare, la soare cu DTS Travel Agency

Vine vara, şi tare bine-mi pare. De ce? Păi cum de ce? Fiindcă DTS Travel Agency mă duce într-o vacanţă minunată în Turcia. Datorită faptului că la această agenţie turism, am găsit cele mai bune oferte Turcia, am putut în sfârşit să-mi îndeplinesc o mare dorinţă, aceea de a mă bucura de mare şi de soare în Turcia. Îmi doream de foarte mult timp să merg pe litoralul turcesc, dar până acum nu am găsit nicio ofertă bună. Nu-mi vine să cred că eu deja mi-am rezervat bilete avion, şi în iulie, în luna lui cuptor când soarele ne zâmbeşte atât de frumos, iar apa mării e nu mai bună pentru o baie la primele ore ale dimineţii, eu voi zbura către Turcia, cea plină de mister şi de mult farmec. 
Pentru mine este vacanţa ideală, şi de aceea mă bucur enorm fiindcă am descoperit această agenţie care are nişte oferte nemaipomenite, şi datorită căreia te poţi duce acolo unde îţi doreşti fără să cheltui mult. Ador marea, ador să stau la plajă şi să uit pentru câteva zile de agitaţia cotidiană, de grijile apăsătoare. Marea cu ale valuri înspumate reuşeşte de fiecare care dată să mă relaxeze şi să mă binedispună. Mă face să visez la o lume mult mai bună, mai frumoasă, în care nu există nimic altceva decât mult soare şi o apă cristalină ce te invită spre ea, te invită la un dans printre valurile ei înspumate, fiindcă ştie că ea este elixirul fericirii tale.
Aştept cu mare nerăbdare ca timpul să zboare mai repede ca de obicei,  şi acea zi frumoasă de iulie pentru a putea zbura către acea mare albastră din frumoasa Antalye însorită. Foarte curioasă din fire, sunt nerăbdătoare să păşesc în Hotelul de 5 stele, Royal Alhambra, pentru a mă putea bucura de o atmosferă cu totul aparte.

Viaţa noastră e foarte scurtă, aşa că măcar o dată-n viaţă merită să te răsfeţi cu o vacanţă de 5 stele, într-un loc în care ai ocazia să te bucuri de servicii Ultra All Inclusive şi să deguşti la micul dejun, prânz şi cină produse tradiţionale turceşti. şi nu numai. Cât de bine trebuie să fie uiţi de toate şi să te relaxezi la piscina exterioară la hotelului sau profiţi de baia turcească, de saună sau masaj. Pentru prima dată în viaţa mea voi avea ocazia să fiu tratată regeşte şi nu în vis, ci în realitate datorită ofertei Agenţiei DTS.


Sunt o norocoasă, fiindcă voi avea o vacanţă ideală într-un loc cu totul aparte, un loc în care marea şi soarele îşi unesc forţele pentru ca eu, şi tu şi voi, noi toţi cei care vom pleca împreună cu DTS Travel Agency, să petrecem clipe de neuitat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu