Pagini

duminică, 27 aprilie 2014

Un cadou special de la Florăria cu Poveşti, o florărie online unică în România

Viaţa noastră este ca o poveste plină cu de toate, pe care o rescriem an de an, dacă ni se permite. Este o poveste pe care ne-am dori-o fără de sfârşit, însă ca orice poveste, are şi un sfârşit. Povestea mea este  povestea unui om simplu care iubeşte viaţa şi natura mai mult decât poate exprima în cuvinte, şi care niciodată nu  va înceta să minuneze de tot ceea ce divinitatea a creat pentru a ne bucura sufletul şi privirea. A venit primăvara, a sosit anotimpul ce pentru mine are un farmec aparte, dat fiind faptul că în acest anotimp natura reînvie şi ne dă nouă oamenilor posibilitatea să ne bucurăm an de an de frumuseţea ei neasemuită, să visăm, să sperăm şi să credem că povestea fiecăruia dintre noi poate fi la fel de frumoasă precum este şi natura. dacă nu renunţăm să luptăm pentru ceea ce ne dorim. 
Este sfârşit de aprilie, aşadar urmează să înceapă luna Mai, luna în care an de an, pe data de 21, viaţa îmi face un cadou nepreţuit, îmi permite să mai scriu o filă din povestea vieţii mele. Deşi în fiecare an această zi mă face să mă gândesc la faptul că timpul trece în defavoarea mea, mă bucur de faptul că mi se permite să scriu iar şi iar povestea vieţii mele. De aceea este o zi specială pentru mine, o zi în care sufletul meu tresaltă de bucurie de fiecare dată când primesc un mesaj de felicitare sau buchete flori ce la cei ce în această zi care îşi fac puţin timp şi pentru mine. Ador florile, în special trandafirii şi lalele, mi se par deosebit de frumoase şi de gingaşe, precum este şi sufletul nostru. Cei  dragi sufletului meu  ştiu acest lucru, şi în această zi importantă pentru mine, îmi aduc flori fel de fel, care nu doar că-mi bucură sufletul şi privirea, ci şi casa. 
În preajma zilei  mele de naştere îmi place să-mi pun dorinţe, aşa că anul acesta când voi începe să scriu a 33-a filă din povestea vieţii mele, mi-aş dori foarte mult să fiu surprinsă  cu un cadou cu totul aparte de la Florăria cu Poveşti, o florărie online, care se ocupă cu distribuirea de flori online şi de livrare flori în cutii speciale astfel buchetele de  flori să fie transportante în cel mai sigur şi comod posibil.



Îmi doresc să fiu surprinsă cu un buchet trandafiri sau cu buchete de flori elegante, de la această florărie care face livrare flori în cutii speciale, deoarece buchetele sunt special concepute astfel încât să te emoţioneze şi să-ţi aducă numai bucurie într-o zi cu totul aparte. Abia aştept să primesc un astfel de cadou, ambalat într-o cutie deosebită, pe care o voi deschide cu mare nerăbdare pentru descoperi un dar minunat, însoţit  de o poveste special creată pentru mine. Va fi un moment  de neuitat, fiindcă ştiu că darul mult dorit mi-l va aduce un mesager îmbrăcat într-un costum elegant. 



Anul acesta va fi cu siguranţă o zi cu totul aparte, o zi cum alta nu am mai trăit până acum. În această zi vă voi simţi cu adevărat specială, şi voi înţelege cât de norocoasă sunt,  fiindcă am avut ocazia să primesc un cadoul unic şi deosebit, un cadou cu care voi începe să scriu o nouă filă din povestea vieţii mele. Va fi  un cadou care mă va face să simt iubită, apreciată, preţuită de oameni dragi ai sufletului meu şi nu numai.
Florărie cu Poveşti te aştept cu drag să mă surprinzi cu un cadou cum numai tu ştii să oferi,  într-o zi sfântă şi importantă pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu