Pagini

joi, 8 mai 2014

Conversaţie între două doamne

E primăvară, e cald şi frumos, e nu mai bine de ieşit la o plimbare în parc unde te poţi întâlni cu persoane cunoscute. Aşa a gândit  cred şi d-na Maria când a ieşit puţin la plimbare, ca să-şi dezmorţească oasele. Şi tare s-a mai bucurat să o întâlnească în parc pe d-na Ioana, o cunoştiinţă cu care tare se pare că îi plăce să stea de vorbă.
- Ioano, dar ce bine îmi pare că te întâlnesc! Chiar mă gândeam la tine! Ce mai faci dragă?
- Păi ce să fac Mărie, fiindcă tot s-a încălzit afară am zis să ies şi eu puţin din casă, poate căldura o să-mi facă bine la reumatism şi la ten. Tu ce faci?
- Păi să ştii că de asta am ieşit şi eu din casă, şi chiar mă bucur că am cu cine schimba o vorbă astăzi. Nu am mai vorbit cred că de vara trecută.
- Doamne dar ce-a trecut timpul asta.....Parcă mai ieri era vară, iar acum e primăvară.
-Aşa e, Ioano, dar nu ştii că timpul astă trece ca nebunul şi odată cu el se scurge şi viaţa noastră. Nici nu ştiu când a trecut timpul, şi uite că am îmbătrânit, şi am albit. Părul meu frumos de altădată acum şi-a pierdut din strălucire. Îl tot vopsesc eu, dar tot nu arată cum trebuie, şi îmi e groază că vine vara, dar eu o să trebuiască să port ceva pe cap, ca să nu se vadă părul meu urât. Te invidiez pentru părul tău frumos.
-Păi ce să-ţi spun Mărie, recunosc că eu de vara trecută am început să mă răsfăţ, fiindcă viaţa-i tare scurtă. Trebuie să profităm de fiecare moment, aşa că eu am decis de anul trecut, de când mi-a făcut fiica mea cadou o vopsea de păr profesională, să mă răsfăţ pentru a arăta bine chiar şi la vârsta asta.
- Vrei să spui că ai descoperit o vopsea de păr care îţi face părul să arate aşa de bine?! Unde, căci vreau ca vara asta să mă răsfăţ şi eu? De abia aştept să mă răsfăţ vara aceasta cu o culoare de păr ca în tinereţe.
- Păi Mărie, dacă vrei, trebuie să mergi cu mine acasă, să intru pe computer şi să facem comandă de  vopsea de păr profesională. Mi-a arătat fiica mea cum se intră ca să faci comandă, aşa că eu mereu intru şi comand de acolo, deoarece este mult mai ieftin. E un magazin online numit...Stai să mă uit în geantă că am notat pe carneţel, ca să nu uit. Uite, se numeşte tpb.ro.
- Vai Ioano, eşti tare drăguţă, dar nu vreau să deranjez, spune-mi cum se numeşte vopseaua şi caut eu în magazine. Trebuie să mă uit şi după culoare. Eu îmi doresc un castaniu.
- Mărie, nu-i niciun deranj, şi  eu trebuie să îmi mai iau vopsea cu care să mă răsfăţ vara aceasta, aşa că numai bine, facem o singură comandă. Iar în privinţa culorii nu-ţi face problemă, fiindcă acolo îţi arată culorile, şi sigur găsim culoarea pe care ţi-o doreşti.
-Ioano, nu ştiu cum să-ţi mulţumesc. M-ai făcut tare fericită, de abia aştept să mă răsfăţ vara aceasta cu o nouă culoare la păr.
Şi vesele nevoie mare cele doamne simpatice şi doritoare să arate bine la orice vârstă, au plecat să facă comandă... Ce noroc că există magazine online unde poţi găsi produse profesionale cu care te poţi răsfăţa pe timp de vară. Ce noroc pe mine că am decis să trec prin parc, şi astfel am ascultat conversaţia dintre cele două doamne simpatice, aşa am aflat şi eu de un site nou, unde am descoperit nuanţa de vopsea pe care îmi place. 

Aşa că nu doar cele două doamne simpatice au să se răsfeţe vara aceasta cu o nouă culoare de păr, ci şi eu. Abia aştept!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu